אמרתם טרי - אמרתם חצי חינם

שירות לקוחות

אתם מוזמנים ליצור קשר בכל נושא או שאלה

פנייתך נשלחה בהצלחה!

תודה! נשוב אליך בהקדם :-)

אירעה שגיאה בהזנת הפרטים. אנא נסה/י שנית!

שירות לקוחות

נשמח לסייע בכל שאלה, במייל, בטלפון וברשתות החברתיות
ניתן לפנות אלינו גם בוואטסאפ 054-9949097

*9097
  • שירות טלפוני: בימי חול 8:00-20:00 | בימי שישי וערבי חג 8:00-12:00
  • משרדי ההנהלה, המרכבה 31, חולון, מיקוד 5885119
    פקס 03-6991852

שאלות ותשובות

אתם מוזמנים ליצור קשר בכל נושא או שאלה שיש לכם

    • שכחתי את הסיסמה שלי, איך מאפסים אותה?

      לאיפוס הסיסמה ניתן לבצע את השלבים הבאים: 1. כניסה לחשבון שלי (בסרגל העליון באתר) > שכחתי את הסיסמה שלי (למטה מצד ימין) 2. יש להזין ת"ז בת 9 ספרות או דוא"ל 3. תשלח אליך הודעת sms עם קוד אימות 4. לאחר הזנת קוד האימות במקום המתאים, יהיה ניתן לקבוע סיסמה חדשה. * יש להזין 8 תווים לפחות, מתוכם: מספר, אות גדולה ואות קטנה (באנגלית)



    • למתי יש משלוחים? איך אפשר לבדוק את הזמינות?

      ניתן לבדוק את זמינות המשלוחים בזמן אמת באתר ובאפליקציה באמצעות אייקון המשאית. (ממוקם בסרגל העליון מצד שמאל).



    • היכן ניתן למצוא חשבונית מפורטת אחרי קנייה באונליין?

      ניתן למצוא חשבונית מפורטת באתר/אפליקציה: הרשימות שלי > הזמנות קודמות > כפתור חשבונית



    • איך מבצעים עדכון בהזמנה קיימת?

      ניתן לבצע שינוי בהזמנה כל עוד ההזמנה בסטטוס "ניתנת לעריכה". כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על הקישור "עריכת הזמנה" במסך הבית או להכנס להזמנות קודמות בתפריט. לאחר מכן לבחור את ההזמנה שנמצאת בסטטוס "ניתנת לעריכה" וללחוץ על הכפתור "עריכת הזמנה", בשלב זה כל המוצרים שהזמנת יעברו לעגלת הקניות. לאחר סיום העריכה יש לסגור את ההזמנה ולאשרר את פרטי האספקה והתשלום. בסוף התהליך יתקבל אישור הזמנה חדש למייל. ניתן לעדכן את ההזמנה עד 24 שעות ממועד האספקה. אספקה בימי ראשון או אחרי חג ניתן לעדכן עד יום שישי / ערב חג ב-5:00



    • איך משנים מועד אספקה?

      ניתן לבצע שינוי בהזמנה כל עוד ההזמנה בסטטוס "ניתנת לעריכה". כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על הקישור "עריכת הזמנה" במסך הבית או להיכנס להזמנות קודמות בתפריט. לאחר מכן יש לבחור את ההזמנה שנמצאת בסטטוס "ניתנת לעריכה" וללחוץ על הכפתור "עדכון מועד משלוח". לאחר בחירת מועד המשלוח / איסוף עצמי החדש יש ללוחץ על הכפתור "עדכן". בסוף התהליך יתקבל אישור הזמנה חדש למייל.



    • מה היתרונות בקנייה בכל בו חצי חינם?

      רשת "כל בו חצי חינם" הוקמה בתחילת שנות התשעים וחרטה על דגלה את מדיניות האיכות והשירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כאשר מילות המפתח המובילות אותנו הינן: ניקיון, מגוון, טריות והמחיר הטוב ביותר. אנו ממשיכים לעמול לשיפור השירות, שיפור מגוון מוצרים רחב, ועל האיכות והזמינות לשביעות רצון קהל לקוחותינו.



    • האם לכל בו חצי חינם יש אתר קניות?

      בהחלט, ניתן להכנס לאתר הקניות שלנו: https://shop.hazi-hinam.co.il



    • האם לכל בו חצי חינם יש אפליקציה?

      ניתן להוריד את אפליקציית הקניות שלנו מחנות האפליקציות: אנדרואיד: https://goo.gl/TVTR74, אייפון: https://goo.gl/S9yZn9



    • האם הסניפים שלכם נגישים לבעלי מוגבלויות?

      כן, בהחלט. החנויות שלנו מצוידות בעזרים שונים לבעלי מוגבלויות: מעליות ומסועים, עגלות קנייה מותאמות (בסניפים: חולון- המרכבה, ראשון לציון- הלח"י והוד השרון- שרונים). מעברי הקניות מותאמים ורחבים על מנת לאפשר מעבר נוח ללקוחות המתניידים באמצעים שונים.



    • האם הסניפים כשרים?

      סניפי "חצי חינם" כשרים בהשגחת הרבנות המקומית לאותה עיר.



    • האם יש חניה בסניפים?

      כן, בהחלט.



    • האם אתם מחויבים כרשת גדולה בחוק השקיות?

      כן, בהתאם למתחייב בחוק לצמצום השימוש בשקיות נשיאה חד–פעמיות, התשע"ו-2016, רשת חצי חינם מחייבת עבור שקיות נשיאה, העלות במלואה עוברת למשרד לאיכות הסביבה. כמו כן, ניתן לרכוש בסניפנו תיקים רב פעמיים.



    • מה שווי תווי הקנייה של כל בו חצי חינם?

      תווי הקנייה שלנו בשווי 100% מערך התו



    • האם ניתן לקנות גם בקומת עיצוב הבית באמצעות התווים?

      בהחלט! ניתן לרכוש באמצעות התווים בכל המחלקות בכל הסניפים